درباره سایت

وب سايت تجارت الکترونيکی پرشیا جهت معرفي بيشتر محصولات و کالاهاي ايراني، فرصتهاي اقتصادي، معرفي متخصصين و کارشناسان، دسترسي بيشتر فعالان اقتصادي به اطلاعات، کاهش هزينه ها، ايجاد و افزايش اشتغال، سهولت در روابط اقتصادي، کاهش قيمت تمام شده، توسعه بازار و ايجاد رقابت، راه اندازي و در اختيار هموطنان عزيز قرار گرفته است.

وب سایت تجارت الکترونیک پرشیا ، علاوه بر معرفی کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان داخلی، جهت کشورهای همسایه فارسی زبان به ویژه تجار محترم افغانستان ، تاجیکستان، ازبکستان و سایر کشورهای فارسی زبان آسیای میانه، راه اندازی شده است. لذا تجار محترم این کشورها می توانند، با بررسی لیست محصولات شرکتهای ایرانی عضو وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا و به منظور برخورداری از مزایای سفارش از طریق این وبسایت، از جمله امکان تخفیف قیمت محصولات، کالاهای مورد نظر خود را از طریق فرم سفارش کالا (سمت راست سایت)، به حوزه بازرگانی  شرکت بهروش آسپیان شرق، سفارش دهند. بدیهی است  "ارسال اسناد و مدارک سفارش کالا"، پس از بررسی و اطمینان از قطعیت سفارش و رعایت کلیه حقوق و مقررات تجاری طرفین، از سفارش دهنده کالا (وارد کننده یا مشتریان داخلی)، درخواست خواهد شد.

مزایای وب سایت

مزایای عضویت در وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا؛

مجهز بودن وب سایت به  پروتکل امنیتی SSL  و برخورداری از بالاترین درجه نماد اعتماد در حوزه خدمات تجارت الکترونیکی، از وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت.

2ـ ورود اطلاعات تا حجم 3 مگابایت که شامل معرفی رزومه اشخاص حقوقی و حقیقی و نمایش تصاویر از مدارک، مجوزها، لوح های تقدیر، محل فعالیت، مشخصات فنی محصولات، مشخصات مدیران و... می باشد.

3ـ امکان تغییر اطلاعات موجود و ترجمه مجدد آنها به زبان انگلیسی، برای اعضاء دارای یک سال و دو سال عضویت بدون دریافت هزینه جدید(به ازای هر یک سال عضویت، یک بار).

4ـ سادگی نحوه عضویت متقاضیان برای عموم کاربران.

5 ـ ترجمه رایگان رزومه اشخاص حقیقی و حقوقی به زبان انگلیسی برای متقاضیان یک سال و دو سال عضویت و نیز درج این اطلاعات در بخش انگلیسی وب سایت.

6 ـ مناسب بودن تعرفه های عضویت در مقایسه با حجم بالای اطلاعات کاربران در وب سايت و سایر روشهای رایج تبلیغاتی (رادیو، تلويزيون، روزنامه های سراسری و... ).

پرداخت تعرفه عضویت پس از درج کامل اطلاعات و مشاهده آن توسط متقاضیان.

8ـ معرفی ظرفیتهای اقتصادی، تخصصی، هنری و ... اعضاء محترم وب سایت به متقاضیان محصولات ایرانی خارج از کشور، از طریق معرفی این وب سایت در روزنامه های انگلیسی زبان ایرانی از جمله روزنامه های تهران تایمز (Tehran Times)،ایران نیوز (Iran News)، ایران دیلی (Iran Dailyروزنامه سیاحت و تجارت در دبی (Dobay) و نیز ارسال ایمیل به بنگاهها و موسسات خارجی. (پس از تکمیل بانکهای اطلاعاتی بخش انگلیسی وب سایت).

امکان ارائه انتقادات و پیشنهادات اقتصادی، علمی، هنری، گردشگری، ورزشی و... به کارشناسان، مسوولین و برنامه ریزان کشور از طریق منوی " انجمن های گفتگو".

10 ـ کلیه کالاها و خدمات تخصصی افراد، به صورت مشخص، گروه بندی شده است، بر این اساس دسترسی به اطلاعات اعضاء به سرعت برای عموم امکان پذیر بوده و علاوه بر آن، این وب سایت، به ابزار "جستجوی هوشمند "، مجهز می باشد.

11 ـ در آینده نزدیک وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا، با بهره مندی از  کارشناسان متخصص در حوزه انفورماتیک،به یکی از پیشرفته ترین سیستم های سفارش الکترونیکی خرید کالا، رزرو خدمات و ...، مجهز خواهد شد. در این زمینه اعضای وب سایت بر اساس شاخص مدت عضویت، از این امکانات بهره مند خواهند گردید.

12 ـ به پاس قدردانی از عضویت متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم وب سایت، به قید قرعه، جوائزی ارزنده، تقدیم خواهد گردید. (شرح جوائز در منوی " اطلاعیه قرعه کشی " درج شده است).

وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا، وب سایت همه ایرانیان

حقوق وب سایت

تمامی کالا و خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت تحقیقاتی بازرگانی بهروش آسپیان شرق بوده و هرگونه سوء استفاده و کپی برداری، مشمول پی گیرد قانونی است.